تعمیرات لباسشویی سامسونگ در محل توسط ابرکاوان 1743

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

  • اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز ابرکاوان پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لباسشویی سامسونگ شما با تعهد کامل می باشند.
  • سرویس لباسشویی سامسونگ

تخصصی ترین مرکز خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرات در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ در سریعترین زمان ممکن به محل شما

 

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرگاه مجاز ابرکاوان پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه ابرکاوان پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در انواع مدل ها توسط ابرکاوان پشتیان بعنوان مزکز تخصصی خدمات تعمیرات سامسونگ آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ تعمیرگاه ما

نصب لباسشویی سامسونگ
این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز SAMSUNG می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی سامسونگ و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیرات لباسشویی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل ماشین لباسشویی سامسونگ خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد لباسشویی سامسونگ شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه ابرکاوان پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۱۸۰ روز از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی ابرکاوان پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی سامسونگ خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

نصب لباسشویی سامسونگ

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. ماشین های لباسشویی تولید شده توسط شرکت سامسونگ، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های لباسشویی سامسونگ به وجود آید و نیازمند تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ یا تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آب گیری نکردن ماشین لباسشویی یا وارد نشدن آب به دستگاه

این مشکل در دستگاه می تواند بنا به دلایل مختلفی از قبیل باز بودن درب، خراب بودن میکروسوئیچ، خرابی برد الکترونیکی دستگاه، خرابی پمپ دستگاه، آسیب دیدگی یا شل شدن سیم کشی دستگاه یا سیم کشی رابط کلید تایمر یا سیم کشی میکروسوئیچ و هیدروستات، خرابی شیر برقی دستگاه، باز نبودن شیر ورودی آب، انسداد شلنگ ورودی، خم شدن یا تا خودرن شلنگ آب وردی، پارگی شلنگ آب ورودی و… اتفاق افتاده باشد.

روشن نشدن ماشین لباسشویی بعد از چرخش ولوم تایمر دستگاه

گاهی ممکن است که ولوم تایمر دستگاه را بچرخانید، اما متوجه شوید که دستگاه اصلا هیچ واکنشی نشان نمی دهد. حتی ممکن است که چراغ های روی پنل نیز اصلا روشن نشوند. این مشکل می تواند بخاطر مواردی از قبیل خرابی پریز برق منزل ( برق نداشتن پریز برق )، خراب بودن دو شاخه دستگاه، معیوب بودن کابل رابط دستگاه، وارد نشدن برق از ترمینال به کلید، خرابی کلید دستگاه، خرابی میکروسووئیچ، قطع شدن رابط های میکروسوئیچ، خرابی هیدروستات و… اتفاق افتاده باشد.

انجام نشدن عملیات بعد از مرحله ی آب گیری

گاهی ممکن است که که مرحله ی آب گیری تمام شده باشد، اما عملیات بعدی انجام نشود. این مشکل می تواند در اثر خرابی موتور تایمر یا خرابی بوبین، خرابی هیدروستات، مشکل اتصالات و سیم رابط بین هیدروستات و موتور تایمر و… اتفاق افتاده باشد. برای این منظور لازم است تا تمام موارد گفته شده به دقت بررسی شوند و قسمت های خراب را تعمیر و یا تعویض کنید. همچنین برای بررسی سیم ها نیز می توانید از اهم متر استفاده کنید.

نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ
نشت در ماشین لباسشویی، یکی از مشکلات بسیار شایع می باشد. مهم ترین نکته ای که در رابطه با نشت آب باید بدانید، این است که باید محل دقیق نشت را پیدا کنید. برای این منظور باید دستگاه را حین روشن بودن و کار کردن زیر نظر بگیرید، همچنین چندین قسمت را باید به خوبی بررسی کنید. این قسمت ها شامل لاستیک دور درب، قسمت جا پودری، واتر پمپ و… می باشد. به عنوان مثال اگر لاستیک دور درب، پاره شده بود، لازم است تا آن را تعویض کنید. همچنین اگر جا پودری شکسته بود، باید با استفاده از جوش پلاستیک آن را تعمیر کنید و یا این که مجبورید تا آن را تعویض کنید. بدین ترتیب باید مشکل محل نشت را بر طرف کنید تا از نشت آب جلوگیری شود.

سر و صدای زیاد و غیر عادی در ماشین لباسشویی سامسونگ

گاهی اوغات سر و صدای زیاد دستگاه هنگام کارکردن، می تواند بخاطر یک مشکل کوچک، مثل تراز نبودن دستگاه اتفاق افتاده باشد. که در این صورت شما می توانید محل قرار گرفتن دستگاه را بررسی کنید و یا با یک روش ساده مشکل را بر طرف کنید. اما گاهی سر و صدای آزار دهنده از دستگاه، به دلایل وجود مشکلات فنی اتفاق می افتد، که نیاز است تا یک فرد متخصص دستگاه شما را بررسی کند. به عنوان مثال، این مشکل می تواند در اثر شکستگی سه نظام نگهدارنده، خارج شدن لاستیک دور درب از محل اصلی خود ( این مشکل می تواند در اثر نا مرغوب بودن لاستیک دور درب اتفاق افتاده باشد )، خرابی بلبرینگ ها، خرابی تسمه، قرار نگرفتن هیتر در جای اصلی خود، خرابی بلبرینگ های موتور، خرابی تسمه یا پولی و… اتفاق افتاده باشد.

کار نکردن
کار نکردن و یا متوقف شدن ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل مشکل قفل ایمنی درب و یا میکرو سوئیچ

عدم تخلیه آب
تخلیه نشدن آب لباسشویی به دلیل خرابی پمپ تخلیه و یا گرفتگی فیلتر

کاهش سرعت و عدم چرخش
کاهش سرعت و عدم چرخش مخزن لباسشویی به دلیل خراب شدن موتور

ناتمام ماندن شستشو
ناتمام ماندن برنامه شستشو به دلیل خرابی تایمر و یا برد اصلیی دستگاه

ارور ها و کدهای خطای متداول لباسشویی سامسونگ
در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های لباسشویی سامسونگ که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ و تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

dl, dsT , d5: درب ماشین لباسشویی در حالی که دستگاه در حال کار است بازشده است.
Hr : مشکل کنترل درجه حرارت
Se یا ۵E: مشکل در کنترل تخلیه آب
LO: مشکل در باز شدن درب و یا قفل شدن آن
۴E یا !E: به دلیل وجود مشکل در دریچه ورودی آب در زمان درست وارد دستگاه نمی شود و یا زمان آبگیری پایان یافته است.
DC: عدم تعادل و مشکل در چرخش ماشین لباسشویی
E3: مشکل در حرکت موتور
OE: پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی
LE: نشتی آب
HE: مشکل در گرم کردن آب
نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ
به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر ماشین لباسشویی سامسونگ توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

ماشین لباسشویی را در مکانی که کاملا تراز باشد قرار دهید
از شستشوی لباسها با دفعات زیاد و پشت سر هم خودداری کنید.
بیش از اندازه ظرفیت دستگاه، لباس در داخل آن نریزید.
برای هر نوع لباس از برنامه شستشوی مربوط به آن بهره بگیرید.
پس از چند بار شستشو محفظه پودر و فیلتر لباسشویی را تمیز کنید.
کوچکترین نشتی آب را جدی گرفته و سریعا با یکی از نمایندگی ها یا تعمیرگاه های ماشین لباسشویی سامسونگ برای پیگیری و رفع آن تماس بگیرید.
در صورت شنیدن صداهای غیر عادی از دستگاه سریعا آن را خاموش کرده و با یکی از نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش معتبر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
چگونه می توانیم از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ بهره مند شویم ؟
برای بهره مند شدن از خدمات با کیفیت تعمیرات لباسشویی سامسونگ، شما می توانید به صورت تلفنی با این مجموعه تماس حاصل بفرمایید و یا این که درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت رسمی ما ثبت کنید. سپس بلافاصله تنها چند ثانیه بعد از ثبت درخواست شما، تکنسین مربوطه جهت هماهنگی ساعت با شما تماس می گیرد و زمان مراجعه را با شما فیکس می کند و برای بازدید و عیب یابی دستگاه خدمت شما می رسد. سپس ایراد دستگاه و هزینه ی تعمیرات یا تعویض قطعات را به صورت دقیق به شما اعلام می کند و در صورت موافقت شما، دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد شد. همچنین در انتها، یک فاکتور کتبی بابت شفاف سازی هزینه ی تعمیرات و اجرت خدمات به شما ارائه می شود. برای بهره مند شدن از خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ می توانید هم اکنون با شماره تلفن های ما تماس حاصل بفرمایید.

هزینه های سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

سرویس لباسشویی سامسونگ
در صورتی که ماشین لباسشویی سامسونگ شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب ابرکاوان پشتیبان بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد.

برخی از ویژگی های ماشین های لباسشویی SAMSUNG

سامسونگ شرکتی چند ملیتی و اساسا کره ای و یکی از معروفترین و پرفروش ترین شرکت های بزرگ در زمینه تولید محصولات الکترونیک و فناوری است که یکی از مهمترین و یزرگترین تخصص آنها تولید لوازم خانگی مدرن از جمله لباسشویی می باشد. از ویژگی های ماشین های لباسشویی سامسونگ می توان به ظرفیت خیلی خوب تا حدود ۱۳ کیلوگرم، استفاده از تکنولوژی جدید BubbleWash، گارانتی بلند مدت موتور، استفاده از برنامه Smart Check، خصوصیت Stain Away و برنامه Smart Control اشاره نمود.

حتما بخوانید: نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ

توجه: در صورتی که ماشین لباسشویی شما شامل گارانتی می باشد میتوانید با شماره های نمایندگی تعمیرات سامسونگ که روی کارت گارانتی شما درج شده است تماس بگیرید. اما اگر دستگاه شما شامل گارانتی نمی باشد یا قصد استفاده از خدمات شرکتی غیر از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ دارید، می توانید با ما بعنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس حاصل فرمایید.

۵ / ۵ ( ۲ امتیاز )
8 دیدگاه دربارهٔ «خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ»

فاطمه شیرازی۲۳ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ
ببخشید بورد ماشین لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۰خدمتتون هست

پاسخ

ابرکاوان پشتیبان۲۸ خرداد ۱۳۹۹ در ۴:۵۱ ب٫ظ
سلام احتمالا هست

پاسخ

زاهدی۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۲۵ ب٫ظ
سلام
شیر برقی ماشین لباسشویی سامسونگ WB10 u
موجود دارید؟

پاسخ

ابرکاوان پشتیبان۱۷ تیر ۱۳۹۹ در ۹:۴۲ ق٫ظ
سلام بله موجود هست

پاسخ

مهدی عالمی۱۴ تیر ۱۳۹۹ در ۸:۱۱ ق٫ظ
سلام . می خواستم بدونم برای شست و شو با دمای ۶۰ درجه ، نیاز به لوله کشی اب گرم برای ماشین لباسشویی مدل B1075 هست یا خیر؟ با اب سرد هم به دمای ۶۰ می رسد. ممنون

پاسخ

ابرکاوان پشتیبان۱۹ تیر ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ
سلام اگر دوشیر هست دستگاه باید به آب گرم وصل بشه

پاسخ

حمید۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۸ ب٫ظ
سلام : سینی جلو که در روی ان قرار گرفته مدل ۱۴۸۰ را دارید

پاسخ

ابرکاوان پشتیبان۳۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۴۷ ب٫ظ
سلام لطفا تماس بگیرید

پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام*
نام*
ایمیل*
ایمیل*
وبگاه
وبگاه
مطالب مرتبط با این صفحه
تعمیر ماشین لباسشویی در نارمک تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در ونک تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در ازگل تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در ولنجک تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در اکباتان تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شهرک آپادانا تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شهرک ولیعصر تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در جردن تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در ولیعصر تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در منیریه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در دربند تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در تجریش تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در کامرانیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در اقدسیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در نیاوران تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در قیطریه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در زعفرانیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در فرمانیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در پاسداران تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شهرک غرب تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در یوسف آباد تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شهر ری تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در جوادیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در خانی آباد تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در نازی آباد تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شریعتی تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در تهران نو تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در مشیریه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در افسریه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در مسعودیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در پیروزی تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در رسالت تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در تهرانپارس تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در مجیدیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در جنت آباد تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شهران تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در بلوار فردوس تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در آیت الله کاشانی تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در امیر آباد تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شهر آرا تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در گیشا تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در شادمان تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در آزادی تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در استاد معین تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در سردار جنگل تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در پونک تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه تهران
تعمیر ماشین لباسشویی در ستارخان تهران
خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ
خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی
خدمات تعمیرات کولر گازی سامسونگ
خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ
خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی توشیبا
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود
خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی دوو
خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ
خدمات تعمیرات مایکروفر سامسونگ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات
خدمات تعمیرات اجاق گاز سامسونگ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال TCL
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دونار
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسمگ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فاگور
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کووی
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیوندای
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنمور
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فیلکو
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میله
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هوور
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پارس خزر
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هایسنس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پارس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی شارپ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ناسیونال
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون
خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی AEG
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاناسونیک
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول
خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ
تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما
تماس با شعبه شمال تهران
آدرس: تجریش – خیابان فناخسرو – خیابان اسدالهی – باغ شاطر

تلفن تماس: 1743

مناطق تحت پوشش: جردن، نیاوران، پاسداران، میرداماد، پارک وی، شریعتی، سیدخندان، سعادت آباد، گاندی، زعفرانیه، ولی عصر، ظفر، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، عباس آباد، یوسف آباد

تماس با شعبه غرب تهران
آدرس: ستارخان – خیابان کاشانی پور

تلفن تماس: 1743

مناطق:‌ پونک، شهرک غرب، جنت آباد، فرحزاد، صادقیه ، شهرک اکباتان، سردار جنگل، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، ایوانک، جلال آل احمد، آزادی، گیشا ،مرزداران، دهکده، اوین

تماس با شعب شرق و جنوب تهران
آدرس: خیابان ری – سه راه امین حضور – کوچه میر مطهری

تلفن تماس: 1743

مناطق: نارمک، امام حسین، رسالت، افسریه، هفت‌ حوض، مجیدیه، بهار، سبلان، دروازه شمیران، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، تهران‌ نو، هنگام، فرجام، دلاوران، نیرو هوایی، پیروزی، صفا، بهارستان، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *